Zamówienia o wartości przekraczającej 130 000 zł.

Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Jasieniec

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Jasieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIENIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Jasieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-604

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (048)661 35 70

1.5.8.) Numer faksu: jasieniec@jasieniec.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jasieniec@jasieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasieniec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Jasieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15096c8a-7d07-4a86-9c41-a0bec1fa29e2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

2025-10-28 Biuletyn Zamówień Publicznych

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15096c8a-7d07-4a86-9c41-a0bec1fa29e2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.jasieniec.pl, https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-14861015096c8a-7d07-4a86-9c41-a0bec1fa29e2

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie. Zalecany sposób komunikacji - za pośrednictwem poczty e-mail: jasieniec@jasieniec.pl, a także za pomocą dedykowanego formularza do komunikacji dostępnego na platformie e-zamówienia. Złożenie oferty możliwe jest jedynie poprzez zakładkę "Oferty/wnioski" i przycisk "Złóż ofertę". Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto "Wykonawcy" na platformie e-zamówienia z zaznaczonymi uprawnieniami do składania ofert. Instrukcja składania ofert dostępna jest na platformie e-zamówienia w zakładce "Centrum pomocy". Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formacie danych: .pdf, doc., docz., .xls, .xlsx, .odt.

Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy e-zamówienia wynosi 150Mb. Dokumenty związane z postępowaniem będą publikowane na platformie e-zamówienia oraz na stronie https://bip.jasieniec.pl , zakładka Zamówienia publiczne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1)                Administratorem Państwa danych jest Gmina Jasieniec z siedzibą w Jasieńcu, ul. Warecka 42, w imieniu której działa Wójt GminyJasieniec.

2)                Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawachdotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: odo@jasieniec.pl lub pisemnie pod adres Administratora.

3)                Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówieniapublicznego, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

4)                W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego,podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust.

1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane będą przetwarzane w celu jak w pkt 3.

5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,

w tym przepisów archiwalnych tj. 10 lat. Natomiast z przypadku danych podanych dobrowolnie – co do zasady do czasu wycofania przez Państwa zgody na ich przetwarzanie.

6)  Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

7)  Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską,Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8)  W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoichdanych oraz otrzymania ich kopii;

b)  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)  prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)  w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody

(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

e)  prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). 9) Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.

10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.23.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Cysterna do przewozu wody pitnej; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 - Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)  Cena (C) – waga kryterium 60%;

2)  Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%

cena najniższa brutto*

C = ------------------------------------------------ x 60

cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a)  Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu

Ofertowym.

b)  Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

Udzielony okres gwarancji: Ilość przydzielonych punktów:

-  minimum 12 m-cy = 20 pkt.

-  powyżej 12 m-cy i nie więcej niż 24 = 30 pkt. - powyżej 24 m-cy = 40 pkt.

Ocena w zakresie kryterium Okres gwarancji będzie rozpatrywana na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w druku oferty. Zamawiający wymaga 12 miesięcznego okresu gwarancji. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone, gdyż ich treść nie będzie odpowiadała treści SWZ.

3.  Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.  Punktacja oferty: C+ G

5.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tymzaoferowanej ceny.

6.  Zamawiający odrzuci ofertę, gdy wystąpią przesłanki wymienione w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.

7.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Namiot pneumatyczny wraz z nagrzewnicą olejową - szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)  Cena (C) – waga kryterium 60%;

2)  Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%

cena najniższa brutto*

C = ------------------------------------------------ x 60

cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a)                Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

b)                Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

Udzielony okres gwarancji: Ilość przydzielonych punktów:

-  minimum 12 m-cy = 20 pkt.

-  powyżej 12 m-cy i nie więcej niż 24 = 30 pkt. - powyżej 24 m-cy = 40 pkt.

Ocena w zakresie kryterium Okres gwarancji będzie rozpatrywana na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w druku oferty. Zamawiający wymaga 12 miesięcznego okresu gwarancji. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone, gdyż ich treść nie będzie odpowiadała treści SWZ.

3.  Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.  Punktacja oferty: C+ G

5.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tymzaoferowanej ceny.

6.  Zamawiający odrzuci ofertę, gdy wystąpią przesłanki wymienione w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.

7.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Zestaw ratownictwa medycznego R1 w plecaku - szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 - opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)  Cena (C) – waga kryterium 60%;

2)  Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%

cena najniższa brutto*

C = ------------------------------------------------ x 60

cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a)                Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

b)                Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

Udzielony okres gwarancji: Ilość przydzielonych punktów:

-  minimum 12 m-cy = 20 pkt.

-  powyżej 12 m-cy i nie więcej niż 24 = 30 pkt. - powyżej 24 m-cy = 40 pkt.

Ocena w zakresie kryterium Okres gwarancji będzie rozpatrywana na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w druku oferty. Zamawiający wymaga 12 miesięcznego okresu gwarancji. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone, gdyż ich treść nie będzie odpowiadała treści SWZ.

3.  Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.  Punktacja oferty: C+ G

5.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tymzaoferowanej ceny.

6.  Zamawiający odrzuci ofertę, gdy wystąpią przesłanki wymienione w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.

7.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Dostawa urządzeń elektrycznych i spalinowych:

1) Elektronarzędzia - komplet 5 szt.; 2) Agregat prądotwórczy - 2 szt.; 3) osuszacz - 2 szt. ; 4) Maszt oświetleniowy wraz z przedłużaczami komplet - 1 szt.

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)  Cena (C) – waga kryterium 60%;

2)  Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%

cena najniższa brutto*

C = ------------------------------------------------ x 60

cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a)                Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

b)                Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

Udzielony okres gwarancji: Ilość przydzielonych punktów:

-  minimum 12 m-cy = 20 pkt.

-  powyżej 12 m-cy i nie więcej niż 24 = 30 pkt. - powyżej 24 m-cy = 40 pkt.

Ocena w zakresie kryterium Okres gwarancji będzie rozpatrywana na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w druku oferty. Zamawiający wymaga 12 miesięcznego okresu gwarancji. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone, gdyż ich treść nie będzie odpowiadała treści SWZ.

3.  Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.  Punktacja oferty: C+ G

5.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tymzaoferowanej ceny.

6.  Zamawiający odrzuci ofertę, gdy wystąpią przesłanki wymienione w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.

7.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Dostawa narzędzi :

Taczka - 15 szt., łopata - 50 szt., Szpadel - 40 szt., Siekiera 2kg - 10 szt., Młotek 0,5 kg - 20 szt., Szczotka ulicówka - 10 szt., Plandeka - 20 szt., Folia - 10 szt., Gwoździe - 50 kg, Gwoździe papowe z podkładkami - 50 kg, worki na piasek - 500 szt. - szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)  Cena (C) – waga kryterium 60%;

2)  Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%

cena najniższa brutto*

C = ------------------------------------------------ x 60

cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a)                Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

b)                Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

Udzielony okres gwarancji: Ilość przydzielonych punktów:

-  minimum 12 m-cy = 20 pkt.

-  powyżej 12 m-cy i nie więcej niż 24 = 30 pkt. - powyżej 24 m-cy = 40 pkt.

Ocena w zakresie kryterium Okres gwarancji będzie rozpatrywana na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w druku oferty.

Zamawiający wymaga 12 miesięcznego okresu gwarancji. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone, gdyż ich treść nie będzie odpowiadała treści SWZ.

3.  Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.  Punktacja oferty: C+ G

5.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tymzaoferowanej ceny.

6.  Zamawiający odrzuci ofertę, gdy wystąpią przesłanki wymienione w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.

7.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Dostawa namiotów szybko rozkładanych w ilości 5 sztuk - szczegółowy opis znajduje w załączniku nr 7 - opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)  Cena (C) – waga kryterium 60%;

2)  Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%

cena najniższa brutto*

C = ------------------------------------------------ x 60

cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a)                Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

b)                Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

Udzielony okres gwarancji: Ilość przydzielonych punktów:

-  minimum 12 m-cy = 20 pkt.

-  powyżej 12 m-cy i nie więcej niż 24 = 30 pkt. - powyżej 24 m-cy = 40 pkt.

Ocena w zakresie kryterium Okres gwarancji będzie rozpatrywana na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w druku oferty.

Zamawiający wymaga 12 miesięcznego okresu gwarancji. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone, gdyż ich treść nie będzie odpowiadała treści SWZ.

3.  Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.  Punktacja oferty: C+ G

5.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tymzaoferowanej ceny.

6.  Zamawiający odrzuci ofertę, gdy wystąpią przesłanki wymienione w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.

7.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami

potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kompletna oferta składana przez platformę e-zamówienia powinna zawierać:

1)  wypełniony formularz oferty (każda pozycja) – załącznik nr 1 do SWZ,

2)  oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2 do SWZ,

3)  odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji,

4)  jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentacji,

5)  jeśli dotyczy – wydzielony plik jako tajemnica przedsiębiorstwa,6) w przypadku podmiotu wspólnego: a) pełnomocnictwo do reprezentacji,

b) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp; 7) w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego: a) zobowiązanie do udostępnienia zasobów,

b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,

o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

3.                Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – załącznik nr 3 do SWZ.

4.                Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 października 2025 10:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Cezary Smereczyński
Ilość wyświetleń: 20
30 października 2025 10:39 (Cezary Smereczyński) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
30 października 2025 10:39 (Cezary Smereczyński) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
30 października 2025 10:39 (Cezary Smereczyński) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_7_do_swz_opis_przedmiotu_zamowienia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)