Stanowiska

Sekretarz Gminy

Inspektor ds. obsługi Rady Gminy

Inspektor ds. oświaty, ochrony zdrowia i promocji

Inspektor ds. utrzymania systemów i sieci IT

Pomoc administracyjna / Biuro Obsługi Mieszkańca (BOM)

Pomoc administracyjna / Obsługa sekretariatu

Skarbnik gminy

Inspektor ds. księgowości podatkowej

Inspektor ds. wymiaru podatków

Inspektor ds. płac i rozliczeń z ZUS i US

Inspektor ds. księgowości

Inspektor ds. księgowości

Podinspektor ds. księgowości budżetowej

Główny Księgowy Jednostek Podległych

Inspektor ds. księgowości

Inspektor ds. księgowości

Pomoc administracyjna

Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

Inspektor ds. gospodarki wodno-ściekowej

Inspektor ds. gospodarki odpadami

Inspektor ds. gospodarki odpadami

Inspektor ds. działalności gospodarczej i gospodarki komunalnej

Inspektor ds. rozwoju rolnictwa

Podinspektor ds. ochrony środowiska

Konserwator

Konserwator

Konserwator

Konserwator

Konserwator

Konserwator

Konserwator

Pracownik ds. utrzymania czystości

Opiekun dzieci i młodzieży

Opiekun dzieci i młodzieży

Kierownik Referatu Rozwoju i Promocji Gminy

Główny Specjalista ds. budownictwa, drogownictwa i inwestycji gminnych

Inspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki nieruchomościami

Inspektor ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego

Podinspektor ds. mienia gminnego i zagospodarowania przestrzennego

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego – Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego / Inspektor ds. ewidencji ludności / Inspektor ds. kadr urzędu gminy / Koordynator ds. dostępności.

Informacje

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego / Inspektor ds. ewidencji ludności / Inspektor ds. kadr urzędu gminy / Koordynator ds. dostępności. - Monika Kaniewska

Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
Monitorowanie działalności Wójta oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
Przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobo ze szczególnymi potrzebami.

Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego ds. ewidencji ludności

Stanowisko ds. obronnych, Obrony Cywilnej, Zarządzania kryzysowego i współpracy z OSP

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 września 2021 10:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Markowski
Ilość wyświetleń: 3709
21 lipca 2025 15:22 (Łukasz Sobociński) - Dodanie stanowiska: Pomoc administracyjna.
21 lipca 2025 15:19 (Łukasz Sobociński) - Usunięcie stanowiska: Inspektor ds. rozrachunków jednostek podległych.
07 kwietnia 2025 10:44 (Łukasz Sobociński) - Usunięcie stanowiska: Pomoc administracyjna.